Subject: RE: 240712_EER2470UAS_PAHKLA_09-11AUG24_KL
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 14:58:04 +0300

Tere

Täname!

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Monday, July 15, 2024 2:43 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 240712_EER2471UAS_PAHKLA_09-11AUG24_KL

Tere taas

Vabandan ebamugavuste pärast, 100% minu viga.

Alal tunnus on EER2470UAS.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 15, 2024 2:19 PM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: 240712_EER2471UAS_PAHKLA_09-11AUG24_KL

Tere

Saime NOFilt info, et sama tunnusega ala oli eelmisel nädalavahetusel juba 
kasutusel üritusel „Tall Ships Races“. Palume määrata meile uus tunnus.

A1752/24 NOTAMN

Q) EETT/QRTCA/IV/BO /AW/000/004/5928N02447E004

A) EETN B) 2407140800 C) 2407141300

E) TEMPO RESTRICTED AREA EER2471UAS ESTABLISHED DUE TALL SHIPS RACES

WI:

592710N 0244343E - 592722N 0244355E - 592736N 0244349E - 592750N

0244349E - 592757N 0244417E - 592752N 0244458E - 592723N 0244555E -

592740N 0244657E - 592837N 0244756E - 592937N 0244654E - 593010N

0244838 E - 592919N 0245012E - 592816N 0244939E - 592656N 0244752E -

592639N 0244657E.

UNMANNED AIRCRAFT WILL BE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA

WITHOUT COORDINATION FM EVENT ORGANIZER.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372

5187778.

F) SFC G) 295FT AGL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 15, 2024 1:21 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: 240712_EER2471UAS_PAHKLA_09-11AUG24_KL

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

EED41 - ei ole konkreetset käitajat, ehk seda ei ole eraldi kellegagi 
kooskõlastada.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 15, 2024 10:17 AM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 240712_EER2471UAS_PAHKLA_09-11AUG24_KL

Tere

Kas oskate öelda, kas EED41-l on keegi kindel käitaja või saab seda kasutada 
vastavalt vajadusele?

Kas EER2471UAS NOTAMiks on vaja kooskõlastada see EED41 käitajaga? Ei 
leidnud AIPist ega mujalt, et sellel oleks üks käitaja või kontakt, kuhu 
pöörduda.

Kui ei ole vaja ala kellegi teisega kooskõlastada, siis palume kooskõlastada 
manuses olev NOTAM taotlus.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 15, 2024 9:49 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: 240712_EERxxxUAS_PAHKLA_09-11aug_KL

Tere!

Ala tunnus on EER2471UAS.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 12, 2024 11:41 AM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eve Härm 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 240712_EERxxxUAS_PAHKLA_09-11aug_KL

Tere

Palume tunnust UAS alale Pahkla kandis. Ala jääb EETN TMA1 alla.

Manusena on lisatud kaart

A)EETT B)2408090700 C)2408112100

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERxxxxUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 591254N 0245043E - 591256N 0245249E - 591152N 0245253E - 
591150N 0245047E - 591254N 0245043E

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 56630400

F)SFC G) 1600FT AMSL

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.